vmware

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Říjen 16 09:34:49 CEST 2003

Dňa Št 16. Október 2003 09:11 ste napísali:

>   Ja se bavim o hrach, ktere jsou nativni Linuxove, ne hry ve WMVare.
> Takovy Unreal tournament, Wolfenstein Enemy Territory a mnoho dalsich je
> primo pro Linux a na me karte to bezi mnohem mnohem lepe nez ve W2K.
to ano, vsetky mam v linuxe a aj ich tu hram, este by som spomenul
armyops, ale rad by som zahral
aj nieco starsie pod win98 ktore mam vo vmware, avsak bez opengl to
asi nepojde ;) existuje teda nieco pod vmware? ja som nic take nenasiel.

--
:
:. stay cool