diakritika ve jmenech souboru Samby & Windows

Bob Koutsky koutsky na gncz.cz
Čtvrtek Říjen 16 10:22:55 CEST 2003

Zdravim,

muzete mi nekdo prosim napsat jak nastavit Sambu, aby ve spolupraci s
Windows 98 a 2000 spravne fungovaly soubory s cestinou v nazvu? Nejak mi
to blbne, konkretne, z 98 nesel smazat soubor s cestinou v nazvu
vytvoreny na 2k - byl videt, ale pri pokusu o smazani to hlasilo neco
jako "Filesystem error".
Z linuxu k tem souborum nikdo pristupovat nebude, takze neni nutne aby
nazvy videne pod Linuxem byly ok, ale ty Wokeni stanice bohuzel ceske
nazvy souboru potrebujou a nejak se mi to nedari rozchodit 8-(

diky,
--
Bob Koutsky
GN Resources International (CZ) a.s.