Ako na rozdielne HW adresy pre virtualne inerfejsy?

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Říjen 16 11:03:01 CEST 2003

On Thu, Oct 16, 2003 at 10:18:06AM +0200, Marek Antozi wrote:
> potreboval by som virtualnym interfejsom (napr. eth0:0, eth0:1, eth0:2, ...)
> priradit rozdielne ethernetove adresy.
>
> Pomocou prikazu `ifconfig eth0:? hw ether ?:?:?:?:?:?' to bohuzial mozne
> nieje, pretoze ten priradi vsetkym virtualnym iterfejsom rovnaku HW adresu.
>
> Podarilo sa to niekomu? Ak ano, ako na to?

Těžko. Především proto, že v jádrech řady 2.4 už žádná virtuální rozhraní
neexistují. Jsou pouze emulována pro ty, kdo stále ještě používají staré
konfigurační nástroje jako ifconfig. Takže osobně jsem přesvědčen, že to,
co požadujete, není principiálně možné - a zdá se mi dost nepravděpodobné,
že by to vůbec kdy šlo. Také byste měl místo ifconfig používat raději ip.

                                                             Michal Kubeček