symlinky a cp

Pavel Dobes dobes na fcc-cr.cz
Čtvrtek Říjen 16 15:49:37 CEST 2003

Ahoj,

Mam adresar s projekty. Ten adresar ma podadresar www coz je symlink do
adresare apache. Ale ted jsem pridal druhy adresar (www2) coz je take
symlink.

Kdyz chci kopirovat pomoci cp v bashi z adresare www do adresare www2,
tak to funguje jen nekdy. Konkretne:

~/projekty/weby/projekt1/www -> /srv/www/htdocs/projekt1/
~/projekty/weby/projekt1/www2 -> /srv/www/htdocs/projekt1/new/

Kdyz jsem v adesari ~/projekty/weby/projekt1 tak funguje
# cp ./www/index.php ./www2/
ale kdyz jsem v adesari ~/projekty/weby/projekt1/www2 tak nefunguje
# cp ../www/index.php ./
hlasi to
cp: cannot stat `../www/index.php': není souborem ani adresářem

Co se vlastne deje, ze to nefunguje?

PaD
--
 I hope to die before I *have* to use Microsoft Word.
                          -- Donald E. Knuth