symlinky a cp

Jiri Pidrman jpidrman na volny.cz
Čtvrtek Říjen 16 16:54:54 CEST 2003

Dne Thursday 16 October 2003 15:49 jste napsal(a):
> [...]
> symlink.
>
> Kdyz chci kopirovat pomoci cp v bashi z adresare www do adresare www2,
> tak to funguje jen nekdy. Konkretne:
>
> ~/projekty/weby/projekt1/www -> /srv/www/htdocs/projekt1/
> ~/projekty/weby/projekt1/www2 -> /srv/www/htdocs/projekt1/new/
>
> Kdyz jsem v adesari ~/projekty/weby/projekt1 tak funguje
> # cp ./www/index.php ./www2/
> ale kdyz jsem v adesari ~/projekty/weby/projekt1/www2 tak nefunguje
> # cp ../www/index.php ./
> hlasi to
> cp: cannot stat `../www/index.php': není souborem ani adresářem

pro proces cp jste vlastne v tom adresari kam ukazuje symlink
(/srv/www/htdocs/projekt1/new/) a nevi odkud jste tam vstoupil, tudiz cp bere
.. jako originalni nadrazeny adresar (/srv/www/htdocs/projekt1/) a v nem
zadny podadresar www pravdepodobne neni pokud pouzijete
cp ~/projekty/weby/projekt1/www/index.php ./index2.php tak to bude fungovat.

JiPi