Slackware 9.X a kdm

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Čtvrtek Říjen 16 17:24:35 CEST 2003

Krasny podvecer,

uz jsem tento dotaz pokladal do newsu, ale ta brana nejak nebranuje, tak to
zkusim jeste jednou:

Slackware 9.0 nainstalovane na desktopu, Matrox g550, Totez na notebooku IBM
T-22 + video S3 Savage, Slackware-live spusteno z CD na tom notebooku, vzdy
ten samy problem, a to:

Spustim-li KDM, totalne zamrzne klavesnice, nelze se ani prepnout na konsoli.
Mys mysi, vsechno funguje (ssh (+killall kdm)). XDM funguje, GDM funguje,
spusteni X s jakymkoli window managerem vcetne KDE, pripadne bez window
manageru funguje. Jenom pri spusteni KDM nefunguje ani numlock.

Nesetkal se s tim nekdo, pripadne co s tim ? Ve /var/log/XFree86...log neni
vubec nic zajimaveho, je uplne stejny pri spusteni KDM jako pri spusteni
samotnych X. ?

Doplneno: to same plati pro Slackware 9.1 a kde 3.1.4.  Totez na stroji s
videokartou ATI nevimpresneco. Jelikoz se to vyskytuje na 100% stroju, kde
jsem Slackware 9.X nainstaloval, musi to IMHO byt nejaky globalnejsi problem,
ale to by se snad mezi 9.0 a 9.1 opravilo. ???

--
Zdraví
Petr Vejsada