Webalizer - problem

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 16 20:05:28 CEST 2003

> prave ze nevim kde webalizer logy uklada

Prave od toho je dokumentace k webalizeru. Tak nejak si vzpominam, ze kdyz
se spusti interaktivne, tak je docela sdilny na stdout ci stderr, takze
tim bych asi zacal.

> ale myslim ze mam server nastaven spatne, protoze webalizer zpracovava
> soubor access_log a ne access_log.1, cili ten aktualni

Az budete mit nejaky konkretni problem, tak ho sem prosim poslete. Tento
vas prispevek je naprosto zbytecny, protoze ani sam nevite, jak to vlastne
mate udelane (jedine cim argumentujete je fakt, ze vam to pul roku tak
nejak chodilo, coz prilis velkou vahu nema).

Jak uz jsem psal, u webalizeru je treba dobre promyslet, jak sladit rotaci
logu a beh webalizeru. O to pikantnejsi to je v situaci, kdy pouzivate ve
webalizeru DNS-cache. Webalizer si nejdriv projede log a nazbira si
reverzy, teprve potom dela statistiku. Pokud je to trochu zamestnanejsi
server, tak tam v mezicase muzou pribyt zaznamy, jejichz IP nebude mit v
cache. Proto je vzdycky lepsi krmit webalizer uz odrotovanym souborem. To
je ale zase trochu nesikovne v pripade, ze frekvence webalizeru a rotaci
je jina.

Zaver: nebudte liny si tu dokumentaci precist, nespolehejte na to, ze je
to ve vasi distribuci udelane dobre (buhvijake priority tvurci distribuce
meli) a koukejte si to poradne nastavit dle vasich potreb. Pak teprve
piste sem.

-- Honza Houstek