Webalizer - problem

konig mjkonig na iol.cz
Čtvrtek Říjen 16 20:49:24 CEST 2003

> Prave od toho je dokumentace k webalizeru. Tak nejak si vzpominam, ze kdyz
> se spusti interaktivne, tak je docela sdilny na stdout ci stderr, takze
> tim bych asi zacal.

Dokumentaci k webalizeru jsem si samozrejme precetl a ted pro jistotu znovu,
ale informaci kam webalizer uklada logy o tom co udelal/neudelal jsem
nenasel.
Pri interaktivnim spousteni jsem se z nej snazil neco dostat ale i pri
pouziti parametru -d, vyhodil akorat jednu jedinou chybu o refereru.

> Az budete mit nejaky konkretni problem, tak ho sem prosim poslete. Tento
> vas prispevek je naprosto zbytecny, protoze ani sam nevite, jak to vlastne
> mate udelane (jedine cim argumentujete je fakt, ze vam to pul roku tak
> nejak chodilo, coz prilis velkou vahu nema).

Zrovna tohle Vase rypani me dost vadi, ma snad znamenat to ze nemam server
do posledniho parametru a na 100% odladenej a uplne odborne nakonfigurovanej
znamenat ze se nemuzu zeptat ? Ano jsem linuxovy laik, spouste veci v linuxu
hovno rozumim, ale zase je fakt ze mnou nastavany webalizer (+ spousta
dalsich veci) pul roku fungoval a pak se najednou posral. Vic informaci nez
je konfigurace + zpusob spousteni myslim ze potreba neni.
Kdybych tomu rozumel tak se asi ptat nebudu.

Jak mam konkretne tohle udelane vim, a jelikoz se jedna o zasah do
prednastaveneho a ensimem zpravovaneho serveru bohuzel nemuzu urcite veci
ovlivnit ale jen se jim prizpusobit - proto se generuji stats uz z
access_log a ne access_log.1 - proto taky pisu ze to asi nebude uplne
idealne nastavene. Web je frekventovany dost a na 100% pri kazdem generovani
pribyde nekolik zaznamu. DNS cache nepouzivam takze me to ani nevadi.

> [...]
> reverzy, teprve potom dela statistiku. Pokud je to trochu zamestnanejsi
> server, tak tam v mezicase muzou pribyt zaznamy, jejichz IP nebude mit v
> cache. Proto je vzdycky lepsi krmit webalizer uz odrotovanym souborem. To
> je ale zase trochu nesikovne v pripade, ze frekvence webalizeru a rotaci
> je jina.
>
> Zaver: nebudte liny si tu dokumentaci precist, nespolehejte na to, ze je
> to ve vasi distribuci udelane dobre (buhvijake priority tvurci distribuce
> meli) a koukejte si to poradne nastavit dle vasich potreb. Pak teprve

A moje na zaver: pokud chcete poucovat tak se neobtezujte protoze to me
opravdu nezajima, potrebuji tento problem vyresit a rady ze si mam precist
manual a nebo si koukat neco poradne nastavit me asi tezko pomuzou.