Webalizer - problem

konig mjkonig na iol.cz
Čtvrtek Říjen 16 23:48:54 CEST 2003

> Pouzivate inkrementalni spousteni, ze? On si v nejakem .hist souboru
> pamatuje posledni zpracovany zaznam a pochopitelne pak po opakovanem
> spusteni odmita ty zaznamy zpracovat znovu.

ano inkrementalni, myslim ze nejakou volbou muzu dosahnout ignorovani, co to
bude mit za nasledek ? udela to znovu ?, nebo budu mit vetsi traffic ? :)

> Zazalohujte si nekde ty webalizerovy stranky, ujistete se, ze logy od
> apache jsou v poradku a pustte na to webalizer pekne odznovu postupne od
> nejstarsich po nejnovejsi. (*)

nechavam 2 predchozi logy takze jsem to uz vyzkousel a vysledek je stejny,
takze si ted budu asi muset soubory stahnout a na vlastni oci se podivat co
v nich je

> Pochopitelne je mozne i to, ze jste nasel nejakou bugu ve webalizeru.
> V tom pripade by snad nemel byt problem ji reprodukovat.
>
> -- Honza Houstek
>
> BTW jestli ten server generuje giga logu denne - nestalo by za to opravdu
> projizdet az ty odrotovane soubory?

no to jen ten jeden web + jsou tam jeste 3 dalsi obdobne, zrovna ted vsak
neni traffic na tak vysoke urovni jak byval, ale mozna rostouci databaze
webalizeru + velke logy = problem

urcite by to zato stalo, neudelal jsem to hned protoze, jak jsem se zminil,
server je pod castecnou nadvladou do vseho drbajiciho ensimu a ten
nelogickej system webalizer+logrotate je tam od nej a mezi to nejak
napasovanej analog analyzer.