Webalizer - problem

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 16 22:27:56 CEST 2003

On Thu, 16 Oct 2003, konig wrote:

> Dokumentaci k webalizeru jsem si samozrejme precetl a ted pro jistotu
> znovu, ale informaci kam webalizer uklada logy o tom co udelal/neudelal
> jsem nenasel. Pri interaktivnim spousteni jsem se z nej snazil neco
> dostat ale i pri pouziti parametru -d, vyhodil akorat jednu jedinou
> chybu o refereru.

Pouzivate inkrementalni spousteni, ze? On si v nejakem .hist souboru
pamatuje posledni zpracovany zaznam a pochopitelne pak po opakovanem
spusteni odmita ty zaznamy zpracovat znovu.

Zazalohujte si nekde ty webalizerovy stranky, ujistete se, ze logy od
apache jsou v poradku a pustte na to webalizer pekne odznovu postupne od
nejstarsich po nejnovejsi. (*)

Pochopitelne je mozne i to, ze jste nasel nejakou bugu ve webalizeru.
V tom pripade by snad nemel byt problem ji reprodukovat.

-- Honza Houstek

BTW jestli ten server generuje giga logu denne - nestalo by za to opravdu
projizdet az ty odrotovane soubory?

(*) Ted mi doslo, ze pri avizovanem objemu logu je mozna nebudete mit
skladovane. V tom pripade to budete muset vyresit jemneji - podivat se do
dat, ktera si schovava webalizer, a nejak mu z nich odmazat jen ten
posledni den a ten pak nechat zpracovat znovu.