OpenSSH problem

Pátek Říjen 17 09:54:33 CEST 2003

On Thu, 16 Oct 2003, Ludek Finstrle wrote:

> Spatne jsem se vyjadril. Radky, ve kterych jsem uvedl, ze je problem
> se objevi jen pri spatne relaci. Tzn pri relaci z Linuxu se vubec neobjevi
> a misto nich je vypsan stdout (ruzne uvitaci hlasky). Pri relaci
> z cygwinu se ty hlasky vypisi a je to to posledni, co vidim.

Aha...neni nad to formulovat dotaz srozumitelne. ;)

> Oct 16 11:39:49 soptik sshd[12767]: Setting tty modes failed: Invalid
> argument

Tohle uz dava lepsi voditko ohledne toho, kde je problem. Podobne veci
jsem obcas pozoroval v davnych dobach a nejak jsem se dopatral toho, ze
problem bude asi v tom, ze se z klienta prenesou nejaka nastaveni
terminalu, ktera server nerozchodi. Ale nez jsem to zacal zkoumat
hloubeji, tak jsem se s tim prestal potkavat.