OpenSSH problem

Ludek Finstrle ludek.finstrle na pzkagis.cz
Pátek Říjen 17 18:26:03 CEST 2003

> Aha...neni nad to formulovat dotaz srozumitelne. ;)

Jj, ja jsem bohuzel expert na nesrozumitelnosti.

> Tohle uz dava lepsi voditko ohledne toho, kde je problem. Podobne veci
> jsem obcas pozoroval v davnych dobach a nejak jsem se dopatral toho, ze
> problem bude asi v tom, ze se z klienta prenesou nejaka nastaveni
> terminalu, ktera server nerozchodi. Ale nez jsem to zacal zkoumat
> hloubeji, tak jsem se s tim prestal potkavat.

Jj, vypada to tak. Kdyz jsem se dival, tak solaris narozdil od IRIXu
a Linuxu ma jinou inicializaci pty. A ty hloupe Wokna posilaji
ispeed i ospeed 0, coz je zrejme kamen urazu. Pokracovat s laborovanim
budu az v pondeli, tak snad uvidim. Zkusim asi natvrdo nastavit
[io]speed na 9600 ci nejakou rozumnou rychlost.

Jinak, kdyz jsem na Linuxu rozjel 3.7.1p2, tak prestalo chodit
Win->Linux->Solaris. Tzn v 3.X radach je nekde nejaka vyraznejsi
zmena. 3.X pisi proto, ze ani s 3.6.1p2 to nechodilo.
Win->Linux chodi
Win->Linux->Solaris ne.

Toz tak. Celkem me zaujalo, ze to tu nikdo jiny zatim neresil ...

Luf