POP3 pres SSL

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 17 12:09:37 CEST 2003

> Importoval jsem, ale nic nepomohlo. Porad kricel...
>
> Procetl uvedene clanky, kde bylo psane,
> ze je nutne vyplnit nejake CN (vevedel jsem co to je, v konfiguracnim
> souboru SSL nic takoveho neni),

  CN je jmeno, ktere je nastavene jako jmeno pocitace v uctu v Outlooku
(t.j. jmeno pod kterym ten Outlook na ten pocitac pristupuje).

> [...]
> te jsem dal IP adresu serveru, pres kterou lezu pres SSL.
> Na MDK9.0:
> Potom se vygeneruje certifikat a klic do jednoho souboru stunnel.pem, ktery
> se nakopiruje do /etc/
> Pro import certifikatu je nutne nejakym textakem vyhodit z tohoto souboru
> cast s klicem a nechat tam jen cast s
> certifikatem ! Na serveru samozrejme zustava cely soubor.
>
> Vytvoreni certifikat se potom skutecne musi naimportovat do Exploreru, potom
> uz vse chodi tak jak ma.
>
> Asi jsem opakoval nektere clanky na root.cz, ale takhle doslovne to tam neni

  Vpodstate ano - ja nevim, nakolik detailne jsem to v tech clancich
rozepisoval :-)

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----