POP3 pres SSL

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Pátek Říjen 17 12:34:20 CEST 2003

>   CN je jmeno, ktere je nastavene jako jmeno pocitace v uctu v Outlooku
> (t.j. jmeno pod kterym ten Outlook na ten pocitac pristupuje).
Aha ! V Outlook Express je text Prichozi posta (POP3) .... Ja tam mam IP
adresu serveru, protoze na nej lezu i z internetu a nase IP adresa nema
preklad na domenove jmeno (ADSL pripojeni serveru). Zacinam tomu malilinko
rozumet :-)

>   Vpodstate ano - ja nevim, nakolik detailne jsem to v tech clancich
> rozepisoval :-)
>
> Michal Kara

Pomerne hodne slusne, bez toho bych byl "nekde".

Diky za rady !!

Dalibor Kouril, SORBI a.s.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.528 / Virová báze: 324 - datum vydání: 16.10.2003