symlinky a cp

Pavel Dobes dobes na fcc-cr.cz
Pátek Říjen 17 14:57:57 CEST 2003

On Thu, 16 Oct 2003 16:54:54 +0200
Jiri Pidrman <jpidrman na volny.cz> wrote:

> pro proces cp jste vlastne v tom adresari kam ukazuje symlink
> (/srv/www/htdocs/projekt1/new/) a nevi odkud jste tam vstoupil, tudiz
> cp bere .. jako originalni nadrazeny adresar
> (/srv/www/htdocs/projekt1/) a v nem zadny podadresar www pravdepodobne
> neni pokud pouzijete cp ~/projekty/weby/projekt1/www/index.php
> ./index2.php tak to bude fungovat.
>
> JiPi

Diky, to je zajimave. Nasel jsem si chvili a tak jsem vyzkousel
kopirovat z adresare www2 vec, ktera mela stejny nazev v projekt1
apache jako i adresari projektu a prekopiroval jse mi tam soubor z
apache.

(je to asi trochu zmatene, takze:
pavel na localhost:~/projekty/weby/projekt1/www2/>cp ../a ./a kdyz a je
jine v ~/projekty/weby/projekt1 i /srv/www/htdocs/projekt1 se
prekopiruje soubor z /srv/www/htdocs/projekt1)

Priste uz na to budu pamatovat.

PaD
--
 I hope to die before I *have* to use Microsoft Word.
                          -- Donald E. Knuth