htb a ipac-ng na jednom pocitaci.

Sobota Říjen 18 18:35:08 CEST 2003

On Fri, Oct 17, 2003 at 11:57:28PM +0200, alyosha na dynacom.sk wrote:
> Hello,
hi

> Chystam sa prevadzkovat jeden router na ktorom by som chcel okrem inych
> veci mat nejake to meranie prenesenych dat (pomocou ipac-ng) a traffic
> shapping (htb - pravdepodobne htb.init).  V jednom s prispevkov do tejto
> konfery
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/199964.html?query=%2Bhtb++%2Bipac&hl=htb,ipac
> som sa docital, ze prevadzkovanie cbq (alebo htb) a programov ako ipac
> na jednom PC sposobuje problemy.  Konkretne ipac vraj mera nespravne.
Podla mna to nie je pravda, resp. nevidim dovod, preco by mali byt udaje
nevyhnutne nepresnejsie ako bez pouzitia tc. Lebo aj ked ziadne tc nemas, tak
to, co namerias cez pcap/iptables/ipchains moze byt viac, ako skutocne
prenesene data.

Ked chces na bajt presne udaje, musis accountovat cez tc. Ked ti stacia "skoro
presne", kludne pouzi nieco ine. Rozdiel oproti skutocnosti je podla mna
minimalny, resp. som si v praxi nevsimol vyrazne odchylky.

> Svec Richard
Bye,

              To boldly go where I surely don't belong.