htb a ipac-ng na jednom pocitaci.

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Sobota Říjen 18 19:41:22 CEST 2003

> Podla mna to nie je pravda, resp. nevidim dovod, preco by mali byt udaje
> nevyhnutne nepresnejsie ako bez pouzitia tc. Lebo aj ked ziadne tc
> nemas, tak to, co namerias cez pcap/iptables/ipchains moze byt viac, ako
> skutocne prenesene data.

Mohl by mi nekdo zasveceny vysvetlit (pripadne nekam nasmerovat), proc by
pocitani pres iptables nemuselo byt presne? Slysel jsem nejake zvesti, ze
pri vysokem loadu ty pocitadla obcas muzou ukazovat spatne (a nevim,
jestli vic nebo min). Prilis nechapu proc, kernel musi s kazdym paketem
delat tolik veci, ze blbe zapocitani jeho velikosti kamsi by nemelo delat
nejaky problem.

-- Honza Houstek