htb a ipac-ng na jednom pocitaci.

Neděle Říjen 19 13:36:32 CEST 2003

On Sat, Oct 18, 2003 at 07:41:22PM +0200, Honza Houstek wrote:
> Mohl by mi nekdo zasveceny vysvetlit (pripadne nekam nasmerovat), proc by
> pocitani pres iptables nemuselo byt presne?
Skusim to teda upresnit. Z teoretickeho hladiska iptables samozrejme pocita
spravne. Problem je v tom, ze ked nieco cez iptables prejde, nemusi to na 100%
znamenat, ze outgoing interfejs ten paket naozaj odosle (napr. kvoli
pretazeniu siete alebo tc). Potom ukazuje iptables vyssie udaje, ako skutocne
pretecene pakety.

> -- Honza Houstek
Bye,

            It is easier to fix Unix than to live with NT.