Instalacia Linuxu na UMAX 635SX

Neděle Říjen 19 22:23:36 CEST 2003

On Sun, Oct 19, 2003 at 09:38:27PM +0200, Vladimir Rengevic wrote:
> Pekny vecer/ranko!
>
> Mam UMAX 635SX a pokusam sa nan nainstalovat Linux (skusal som
> Mandrake aj RedHat, rozne verzie,...) a vzdy skoncim pri tom istom:

> Uncompressing Linux...OK, Booting the kernel.
>
> A zodpovedne zamrzne. Po chvili sa rozblikaju LEDky CAPS LOCK a NUM LOCK
> a za chvilu prestanu. Nic viac.

Zkuste jadru predat parametr acpi=on nebo acpi=force, pripadne se
podivejte, jestli neni nejaka aktualizace pro BIOS (ale i tak to mrzne
trochu brzo...). Skoro to vypada, ze jen nevidite, co by se melo
vypisovat (zkuste treba boot s odesilanim vystupu jadra pres seriovou
linku na sousedni pocitac).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz