Instalacia Linuxu na UMAX 635SX

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Neděle Říjen 19 23:37:09 CEST 2003

Milan Kerslager wrote:

> Zkuste jadru predat parametr acpi=on nebo acpi=force, pripadne se
> podivejte, jestli neni nejaka aktualizace pro BIOS (ale i tak to mrzne
> trochu brzo...). Skoro to vypada, ze jen nevidite, co by se melo
> vypisovat (zkuste treba boot s odesilanim vystupu jadra pres seriovou
> linku na sousedni pocitac).

No. Parametre som skusal, nestalo sa nic. Hladal som nejaky cerstvy
bios, alebo je neskro vecer, alebo tam fakt nic neni.
Pozeral som sa dokonca (podla rady o vyrobcovi) aj na stranku firmy
clevo, ale ani tam ziadny upgrade na bios neni.
Inak co sa tyka toho, ze by nemal vypisovat na display asi to tak
nebude, alebo dalej vobec nehrka na disku (ani CD). Co sa tyka tych
blikajucich LEDiek asi je to nejaka diagnostika ohladom teploty
procesora(?) lebo ked prestanu blikat spadnu aj otacky ventilatora...

Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799