Instalacia Linuxu na UMAX 635SX

Petr Hložek petr_h na mrp.cz
Pondělí Říjen 20 08:14:06 CEST 2003

Dobry den,

bohuzel mam stejny problem. Jedna se ale o notebook ACER 242FX. Take se
objevi hlaska OK, booting the kernel. Pak to konci. Jde nabootovat s
jadrem 2.2neco, ale to mi moc nepomuze. RedHat jede normalne. Proc???

Nejde prosim nejak Mandrake nainstalovat se starsim jadrem? Zkompiloval
bych si pak svoje jadro.
Uz jsem z toho zkoufaly. Zkousel jsem MDK 8.2, 9.0, 9.1, 9.2 a stale
stejny vysledek.

Petr