Instalacia Linuxu na UMAX 635SX

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Pondělí Říjen 20 14:09:00 CEST 2003

Dobry den,

zobral som stary RH 6.1 a ten nabootuje bez problemov. Je to divne.
Mandrake ma pri instalacii dve verzie jadra - alt0 a alt1. Vzdy sa mi
spusti alt0. Alt1 je starsi. Skusal som rozne veci (root=alt1,...) ale
nic. Nevie mi niekto poradit ako by som ho donutil spustit toto jadro?

Co sa tyka acpi a apic skusal som rozne kombinacie, ale nic nepomaha.
Stale to mrzne.

Vlado

Petr Hložek wrote:
> bohuzel mam stejny problem. Jedna se ale o notebook ACER 242FX. Take se
> objevi hlaska OK, booting the kernel. Pak to konci. Jde nabootovat s
> jadrem 2.2neco, ale to mi moc nepomuze. RedHat jede normalne. Proc???
>
> Nejde prosim nejak Mandrake nainstalovat se starsim jadrem? Zkompiloval
> bych si pak svoje jadro.
> Uz jsem z toho zkoufaly. Zkousel jsem MDK 8.2, 9.0, 9.1, 9.2 a stale
> stejny vysledek.
>
> Petr

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799