Chovani mc v Suse a RedHatu

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pondělí Říjen 20 10:25:41 CEST 2003

Preji pekny den,

doma mam RedHat 7.1, mc mi v metashelu ukazuje historii pomoci sipek
nahoru a dolu k me naproste spokojenosti. mc 4.6.0 jsme nainstalovali z
rpm.

V praci na Suse 8.0 (mc 4.6.0 prelozeno ze zdrojaku) se mi pri pohybu
v historii krome te historie, o ktere vim
a kterou chci videt, ukazuje spousta dlouhych nesmyslnych udaju,
zacinajicich
na echo...  Nekdo mi poradil, ze to odstranim nastavenim nejake
enviromentalni
promenne shelu, tak aby se do historie neukladaly prikazy zacinajici
mezerou.
Nevite nekdo, co je to za promennou, kterou se to nastavi?

Jeste jeden problem mam:
Na F4 se mi doma zobrazuje obsah souboru na modrem pozadi, coz mi
vyhovuje, ale v praci se mi na F4 zobrazi soubor
na cernem pozadi, pouze text je podbarven modre. Pak se i spatne
prekresluji
panely mc, zustavaji tam cerne pruhy. Zkousela jsem v souboru ./mc/ini
pridat sekci [colors], ale nejak jsemnemohla najit to spravne nastaveni
- taky nevim, jestli
tudy vede cesta.
Moc by me potesilo, kdyby mi nekdo poradil,

--

Katerina Bubenickova
katerina.bubenickova na plbohnice.cz