Chovani mc v Suse a RedHatu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Říjen 20 10:47:09 CEST 2003

V Po, 20. 10. 2003 v 10:25, Kateřina Bubeníčková píše:
> Preji pekny den,
>
> doma mam RedHat 7.1, mc mi v metashelu ukazuje historii pomoci sipek
> nahoru a dolu k me naproste spokojenosti. mc 4.6.0 jsme nainstalovali z
> rpm.
>
> V praci na Suse 8.0 (mc 4.6.0 prelozeno ze zdrojaku) se mi pri pohybu
> v historii krome te historie, o ktere vim
> a kterou chci videt, ukazuje spousta dlouhych nesmyslnych udaju,
> zacinajicich
> na echo...
Taky by me zajimalo, jak se toho zbavit (nejlepe na urovni nastaveni MC)

> [...]
> promenne shelu, tak aby se do historie neukladaly prikazy zacinajici
> mezerou.
> Nevite nekdo, co je to za promennou, kterou se to nastavi?
>
> Jeste jeden problem mam:
> Na F4 se mi doma zobrazuje obsah souboru na modrem pozadi, coz mi
> vyhovuje, ale v praci se mi na F4 zobrazi soubor
> na cernem pozadi, pouze text je podbarven modre. Pak se i spatne
> prekresluji
> panely mc, zustavaji tam cerne pruhy. Zkousela jsem v souboru ./mc/ini
> pridat sekci [colors], ale nejak jsemnemohla najit to spravne nastaveni
Toto dela pri pristupu z Windows pres putty ne? Taky mi to vadilo.
Nevim jestli je to problem nove verze mc nebo putty
Lze vyresit nastavenim putty:
Terminal

  -->	"Use background colour to erase screen"		ON

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.