Reiserfs quota

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Pondělí Říjen 20 12:31:15 CEST 2003

Ahoj,

chtel bych se zeptat, zda nekdo nevi:

- stav reiserfs quota v 2.4.22 a dale
  mne se podarilo nekde najit patche ve stavu testing, bohuzel jejich
funkcnost tomuto stavu odpovida, napriklad jsem mel nejake rozbalene zdrojaky
s UID u me neexistujiciho uzivatele (podle repquota), tak jsem si je findem
nasel a chownul na roota, znovu find (nic nenasel), ale repquota tvrdila, ze
jich udajne jeste par zbylo :-(

- reiserfs quota v 2.6 - zkusil jsem 2.6.0-test7 a u reiserfs zadny parametr
usrquota nezna :-(

- stav quoty v reiserfs 4 - zda pri pouziti 2.6.x + reiserfs 4 bude quota tak
pouzitelna, jako chodi v 2.4.20 (+patche, samozrejme).

Reiserfs se mi osvedcil, ale kvuli te quote ted prakticky nemohu upgradovat
kernel na novejsi nez 2.4.20 :-(

--
Zdraví
Petr Vejsada