Reiserfs quota

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 20 14:19:10 CEST 2003

> chtel bych se zeptat, zda nekdo nevi:
> - stav reiserfs quota v 2.4.22 a dale [...]

Taky by me to zajimalo, navic bych to jeste rad kombinoval s POSIX ACLs,
na coz je taky nejaky patch. Zatim jsem ale nenasel dost odvahy ...

Neco by o te quote mohl vedet Honza Kara, delal na novem quotovem formatu,
ktery uz v soucasne dobe je ve vanilla kernelu. Z nejakych jeho mailu sem
do listu jsem nabyl dojmu, ze by se vyvojari reiserfs meli snazit sve
quota patche do kernelu protlacit. Zatim tam ale zjevne nejsou.

-- Honza Houstek