Reiserfs quota

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Pondělí Říjen 20 14:37:30 CEST 2003

Dne po 20. října 2003 14:19 jste napsal(a):

> ktery uz v soucasne dobe je ve vanilla kernelu. Z nejakych jeho mailu sem
> do listu jsem nabyl dojmu, ze by se vyvojari reiserfs meli snazit sve
> quota patche do kernelu protlacit. Zatim tam ale zjevne nejsou.

Hmm, diky za info, mne by uplne stacilo, kdyby ty patche vubec existovaly a
byly funkcni. Kdyz neexistuji, nemaji IMHO co protlacovat ;)

Na namesys.com/download.html pisou,ze :

The latest is for 2.4.20. User level tools are available at
http://www.sf.net/projects/linuxquota/ [...]

Jestli reiserfs 4 quotu uz umi netusim, nicmene do toho nejdu, nemohu si
dovolit nestabilni filesystem. Nu jestli to pujde takhle dal, budu muset
zacit zkouset jiny filesystem :-(

--
Zdraví
Petr Vejsada