distribuce VYRIESENE

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Říjen 20 15:22:19 CEST 2003

On Mon, Oct 20, 2003 at 12:53:12PM +0200, Antala Mario wrote:
> DUOVODY:
> 1. USER FFIENDLY - TAKMER AKO MANDRAKE. ==> VHODNY NA DESKTOP
> 2. BEZPECNOST - NEZAOSTAVA DALEKO ZA FREEBSD. SLUSNE RECENZIE A REAKCIE
> USEROV
> 3. ZURNALOVACIE FS - TU PREHRAL REDHAT
>
> ale este uvazujem ( a ziskavam info ) o NetBSD
>
>  vdaka.
Ahoj,

zda se mi, ze v tom mate hokej. Firewall nepotrebuju pokud duveruju svym
demonum. Kdyz ne, tak je tam nemam. Ja bych vam na desktop doporucil
treba debian testing nebo redhat. Pevne verim, ze redhat nema zadny
problem s zurnalovacim FS. Co ja vim tak v kernelu zaskrtnu ze chci
ten a ten FS a nainstaluju balik s utilitama, ze?

Hezky den.
-- Dalibor Straka