distribuce VYRIESENE

Pondělí Říjen 20 14:20:13 CEST 2003

On Mon, Oct 20, 2003 at 12:53:12PM +0200, Antala Mario wrote:

> ciastocne.

> myslite, ze sa vam podari mat z MDK "bezpecny" server bez pouzitia
> firewallu?
> pri open/free BSD je to celkom mozne. (nielen muoj nazor, je to overene
> praxou.
> pls no flame, nebudem reagovat)

FW nepotrebujete, pokial mate spustene sluzby, ktore chcete mat,
pripadne nabindovane, len na porty, ktore si urcite. Treba mat len
prehlad o tom co mate spustene. Toto plati vo vsetkych OS.

FW je len dalsi stupen, keby ste na nieco zabudli. Len to je otazka, kto
nikdy nezabudol?

Pri implementacii sluzieb v *BSD a GNU/Linux distribuciach je pouziteho
velke mnozstvo toho isteho SW.

V prvom rade ide o to, v com sa clovek najlepsie vyzna, a co mu je
blizsie, aby spravne ponastavoval sluzby, ktore potrebuje.