root na SW RAID1

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Říjen 21 08:56:27 CEST 2003

> lilo nakofigurovane:
> boot=/dev/md0

V dokumentaci k me distribuci (mdk 9.1) se v casti venovane bootloaderum
pise, ze v tuto chvili neexistuje zadny bootloder (z dvojice grub a lilo
;-) ) ktery by podporoval bootovani ze soft raidu.
Vcera jsem o tom zrovna diskutoval s kolegou a ten tvrdil, ze se mu to
podarilo, ale nejak nebyl schopen mi takovy system ukazat (shodou okolnosti
je to debianista).

Otazka tedy zni: jde to vubec? Podle dokumentace nikoliv (aspon podle te
me). S vystrcenym /boot mimo raid mi to chodi taky.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz