Instalacia Linuxu na UMAX 635SX

Petr Hložek petr_h na mrp.cz
Úterý Říjen 21 09:16:59 CEST 2003

Dobry den,

zkousel jsem nasledujici postup.
Nabootuji z RedHat v rezimu rescue, primountim si partisnu s Mandrakem.
Pak udelam chroot /mnt/1 a mam ji jako /
nakopiruji zdrojaky kernelu 2.6.0-test8 do /usr/scr, prepnu se do
adresare se zdrojakama, dam make mrproper, pak make manuconfig,
tam vypnu podporu power managmentu a APCI, ulozim konfiguraci, udelam make,
make modules, make modules_install, make install.
spustim lilo. Prida se mi tam nove jadro.
odmountuji partition a reboot.
Nove zkompilovane jadro stejne nenabehne. Zase jen po OK, booting the
kernel. Touto hlaskou to konci.
Uz opravdu nevim cim by to mohlo jeste byt.

Petr