Instalacia Linuxu na UMAX 635SX

Úterý Říjen 21 09:49:57 CEST 2003

On Tue, Oct 21, 2003 at 09:16:59AM +0200, Petr Hložek wrote:
> Dobry den,
>
> zkousel jsem nasledujici postup.
> Nabootuji z RedHat v rezimu rescue, primountim si partisnu s Mandrakem.
> Pak udelam chroot /mnt/1 a mam ji jako /
> nakopiruji zdrojaky kernelu 2.6.0-test8 do /usr/scr, prepnu se do
> adresare se zdrojakama, dam make mrproper, pak make manuconfig,
> tam vypnu podporu power managmentu a APCI, ulozim konfiguraci, udelam make,
> make modules, make modules_install, make install.
> spustim lilo. Prida se mi tam nove jadro.
> odmountuji partition a reboot.
> [...]

Pokud jste schopen nejake jadro nabootovat, mel byste ho pouzit. Pokud
je to jadro z instalacni diskety (CD-ROM), pak je to balicek
kernel-BOOT*.rpm. Tohle jadro se da pouzit i pro beh systemu.

Az Vam to pobezi, udelal bych si diff konfiguracnich souboru jadra ktere
nefunguje a tohoto BOOT jadra, tj. souboru

/usr/src/linux-2.4/configs/kernel-2.4.20-i386-BOOT.config

a souboru, ktery jste si vytvoril (/usr/src/linux-2.4/.config).

Nejsem si ted jisty, zda se BOOT jadro kompiluje ze stejnych zdrojaku
(+zaplat) jako ostatni jadra, na to byste se musel podivat do SPEC
souboru baliku kernel-*.src.rpm

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz