root na SW RAID1

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Říjen 21 09:21:15 CEST 2003

> Otazka tedy zni: jde to vubec? Podle dokumentace nikoliv
> (aspon podle te
> me). S vystrcenym /boot mimo raid mi to chodi taky.

bez problemov prevadzkujem na viacerych strojoch. ale ako to rozchodit
pod debianom vam bohuzial nepoviem, mne to robi instalak redhatu.

akurat som zistil, ze redhat pouziva nejaky vlastny patch na lilo,
takze to s raid1 chodi ako z praku. oficialne lilo malo bootovanie
zo sw raid1 pridane az neskor, a aj chovanie je malinko odlisne, original
lilo zapisuje dva bootsectory na dva fyzicke disky, a bolo mu treba k tomu
trochu dohovorit v konfiguraku.