Sdilene kontakty

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Úterý Říjen 28 13:08:18 CET 2003

Dan Ohnesorg napsal(a):

> Tomu nerikam, ze zadat jde, kdyz s ni potom nejde pracovat. Kazdopadne za
> ten prevod je zodpovednych pravdepodobne (nenasel jsem kde se to deje) jen
> par radek kodu, takze kdyby ty tam nebyly, tak cestina vypadne ven ve stejne
> stavu v jakem nalezla dovnitr. Tedy co se tyce www.

Tezko rici jestli by takovahle zmena nenadelala problemy jeste nekde
jinde (na to se nakonec muzeme zeptat v konferenci). Snad by to slo, i
vzhledem k tomu ze se prekonvertovaly pouze iso-8859-2 znaky. cp1250 ž,š
zustaly beze zmeny. A zda se ze to dle zbeznych zkousek nedela problemy.

Pokud jsem nasel spravne misto
(opengroupware.org-libfoundation\Foundation\NSString+StringEncoding.m),
tak by to i odpovidalo. case switch tam je pouze pro 8859-2 charset, ale
uz ne pro cp1250.
Nicmene to je vec html forms. Kam saha pri zpracovani webUi sablon nevim.

Pri hledani inkriminovane fce jsem narazil na takove mnozstvi kodu
umoznujicimu se OGo (resp. libFoundation) vyrovnat s ruznymi codepages
az to nebylo hezke. I kdyz musim dodat - hledal jsem to 10 minut (~ OGo
kod neznam), a nejsem obj-c programmer. Takze mozna z hlediska celkoveho
konceptu OGo to mozna neni az tak chaoticke.

At tak ci onak, ja se v tom hrabat nebudu, na to je cela vec prilis
rozsahla. ;)

Dan