Prepisovani from adresy v sendmailu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Říjen 21 12:07:32 CEST 2003

V Út, 21. 10. 2003 v 10:47, Pavel Lisy píše:
> Dobry den,
>
> resim problem u jednoho zakaznika, ktery ma na FW a MAIL-serveru novella
> a nevi si rady s nejakymi zdrojovymi adresami v emailu. Konkretne pri
> odesilani mailu z php aplikace to dava nejaky from
> user na host.domain.cz
> a potreboval bych to prepsat na neco jako
> user na domain.cz
>
> Hledal jsem neco na googlu: nasel jsem moznost nastaveni v souboru
> /etc/mail/genericstable
> ale vypada to, ze to prepisuje pouze hlavicky v emailu a ne na obalce.

Nakonec mi pomohlo toto:

FEATURE(`masquerade_envelope')dnl
FEATURE(`allmasquerade')dnl
MASQUERADE_AS(domain.cz)dnl

a jeste jsem potreboval zakomentovat radek
EXPOSED_USER(`root')dnl

ktery v /etc/sendmail.cf vytvoril toto:

# class E: names that should be exposed as from this host, even if we
# masquerade
C{E}root

coz znemoznilo pouziti maskovani pro uzivatele root, ze ktereho jsem to
zkousel.

Nyni jiz vse bezi. Diky vsem

Pavel
--