Vzdalene prihlaseni na domenu - Samba

Matějček Petr konference na crhov.komfi.cz
Úterý Říjen 21 14:43:22 CEST 2003

Mam to nakonfigurovane podobne prijedu domu z prace s notebookem a funguje
to. vzdy se prihlasim do domeny spusti mi to prislusny skript podle toho kde
zrovna jsem. Musel jsem ale nastavit vsude stejny nazev domeny a stejne SID
tj. windowsy ani nepoznaji ze jsem se pripojil nekam jinam (jenom treba
namapuji jine sitove disky) dale je potreba zkopirovat ze smbpasswd
konkretniho uzivatele ktery bude cestovat

>mam 3 site spojene pres VPN, ve vsech sitich bezi dhcp, ktere automaticky
nastavi klientska pc >na spravnou dns, ip, sit, brana. takze klient muze
pingovat z okynek na pocitace v ostatnich
>sitich podle jmena (pomoci remote announce synchronizuji okolni pocitace ve
vsech sitich - v
>kazde je jedna domena se serverem). A ted otazka, bude mozne se prihlasit
na domenovy server i pokud bude uzivatel cestovat mezi pobockami? Tzn. kdyz
je jeho notebook member domeny v prazske pobocce, prihlasi se s nb pres vpn
na domenovy server v Hradci? Vse bezi na Sambe 2.2.8a, bez sebemensich
zadrhelu, zatim.

Dekuji vsem za snahu a poskytnute knowhow, vim ze je to spise WinProblem,
ale servery jsou na linuxu, prosim zadny flame. Vim ze to mohu odzkouset,
ale cesta Praha, Hradec, Ostrava me nelaka. Diky.

---