Vzdalene prihlaseni na domenu - Samba

Robert Pospíchal konfera na h2so4.cz
Úterý Říjen 21 14:52:40 CEST 2003

Logon skripty jsem jeste nedomyslel - pravda, jenze je tu problem, v kazde
pobocce je jina domena ;-( a to jsem jeste nerekl tu spravnou lahudku, v te
ctvrte o ktere jsem se ani neodvazoval mluvit, bezi jako PDC wokna.......
ale nemlatte me. asi to budu muset odzkouset.

        Mam to nakonfigurovane podobne prijedu domu z prace s notebookem a
funguje
        to. vzdy se prihlasim do domeny spusti mi to prislusny skript podle
toho kde
        zrovna jsem. Musel jsem ale nastavit vsude stejny nazev domeny a
stejne SID
        tj. windowsy ani nepoznaji ze jsem se pripojil nekam jinam (jenom
treba
        namapuji jine sitove disky) dale je potreba zkopirovat ze smbpasswd
        konkretniho uzivatele ktery bude cestovat

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.