filesystems (was:live distribuce...)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 21 20:54:17 CEST 2003

> Odesílatel: Aben Siatris <aben na webcom.sk>
> ext3 mi viackrat odpalilo dolezite filesy po pade systemu (moja vina,
moja
> vina...), ale reiserFS zatial prezil vsetko :)

ext3 - po totalnim vytuhu diky spatne sitovce naprosto rozhozena data na
disku (jednou pak uz nejely Xy, po znovunainstalovani vseho zase neco
jineho).

Kdyz tedy fungoval (nez vytuhl), tak me zase dojimalo, kdyz jsem neco
vetsiho delal s diskem, tak masina byla chvilkami naprosto nepouzitelna
(vypadky komunikace se siti a mysi na zlomek az i nekolik sekund).

ReiserFS je bezproblemovy do doby, nez se vam objevi chybka na disku.

> medzitym som skusal XFS, ale mal u mna nejake problemy s volnym miestom
> na particii, po zmazani velkych filesov volne miesto neuvolnil, takze
> neviem... moc mu neverim - len moj subjektivny dojem.

distrbuce/verze xfs by byla? S XFS jsem zatim nenarazil na problem, ale
fakt je ten, ze mi jeste nedoslo misto na partisne (minulo me to o 20MB).

Dik, JL.