filesystems (was:live distribuce...)

Aben Siatris aben na webcom.sk
Středa Říjen 22 10:47:03 CEST 2003

> Kdyz tedy fungoval (nez vytuhl), tak me zase dojimalo, kdyz jsem neco
> vetsiho delal s diskem, tak masina byla chvilkami naprosto nepouzitelna
> (vypadky komunikace se siti a mysi na zlomek az i nekolik sekund).
podobne priznaky...

> ReiserFS je bezproblemovy do doby, nez se vam objevi chybka na disku.
aha. rozhodi data? takze asi nenahadzovat na disk ktory neni 100%tny

> distrbuce/verze xfs by byla? S XFS jsem zatim nenarazil na problem, ale
> fakt je ten, ze mi jeste nedoslo misto na partisne (minulo me to o 20MB).
uff, kedysi som tu riesil priamo v konferencii, ale nasimulovat znova sa
mi to nepodarilo. a ide o standartne XFS k distribucii MDK9.1
stalo as mi prakticky take nieco za na prave zapisovany disk, doslo miesto,
tak som ho uvolnil zmazanim nejakych dvoch filmov. uz neviem ci to bolo 600Mb,
alebo 1,2Gb, ale miesto sa ziadne neuvolnilo. ok, killol som procesy pracujuce
s filesami na tom disku a nic... restartol som a nic... uvolnene miesto
v nenavratne. fsck nic,...
ked sa mi nieco podobne stalo znova na inej particii, tak som od XFS upustil.
inak, boli tam urcite predtym nejake vytuhnutia, zeby sa nimi XFS poskodil,
ale fsck nehlasil absolutne nic.

--
:
:. stay cool