Original ATI driver & spatne barvy

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Říjen 22 11:26:27 CEST 2003

> Dobry den,
  Zdravicko,

> zacal jsem pouzivat ATI ovladace (v.3.2.8) a po prepnuti na text.
> konzoli a zpet do X se rozhodi barvy v X.
>   Zkousel jsem xfree 4.2 i 4.3, AGPGART z ATI ovladacu i original z
> kernelu, ale nemelo to vliv. Zkousel jsem si udelat screenshot vadnych
  kernel AGPGART nepouzijes vubec, ati pouziva vlastni (zmrseny) vestaveny
a jaderny nemini pouzivat :-) Takze tudy cesta nevede.

> barev, ale ten se ulozi spravne.
>   Kupodivu spusteni programku glxgears nebo fgl_glxgears prenastavi
> barvy do spravne podoby.
>   Originalni drivery z X chodi bez problemu.
  Pouzivej radeji ty z X, ATInovske jsou divne.
  Jinak, v tom baliku s ovladaci je nejaka cudna binarka cosi s barvama
nebo gamou v nazvu, zkousel si jestli neresi treba tento problem?

> Prijde mi, ze pouze nekde chybi reinicializece VGA pri prepinani modu?!
>
> Jinak stabilita ATI ovladacu mi prijde vyborna a vse ostatni chodi bez
> problemu.
>
> Chtel bych se zeptat jestli nekdo nema stejny problem, ze bych pripadne
> poslal bugreport do ATI. V archivu jsem nasel pouze podobny problem s
> fb. Je tez mozne, ze mam nejakou nestandartni ATI kartu.
  Rozhodne to reportuj, bylo by fajn kdyby s tema ovladacama uz konecne
neco udelali, zatim jsou katastrofa.
  Jinak jsi uspesnejsi, me na i875 R9200 za a) nesly ty jejich drivery
prelozit kvuli 2.6.0-test7 jadru, po vyreseni vyvstal problem blbe
inicializace agpgartu, ktery si jako myslel ze mam integrovanou i830
kartu a chtel ji zinicializovat, po vyreseni tohoto se X ovladac rozhodl
ze bude zabavne koncit Xka se sigseg a mam smulu pac k tomu uz zdrojaky
nejsou... Ati se na reporty stavi zajimave, ozvali se ze maily nechcou,
report pres naky pitomy web form... a pak uz se neozvali vubec...
  CVS verze radeona a X-4.3 to jisti (do doby nez bude 4.4)

> konfigurace:
>
> Debian unstable
> Radeon 8500 VIVO noname
> stary Athlon 1400Mhz
> VIA KT333
> HIGHMEM enabled
>

> Predem diky za pripadne odpovedi.
>
> S pozdravem Milan Kocian
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz