Original ATI driver & spatne barvy

Milan Kocián milon na wq.cz
Středa Říjen 22 17:34:59 CEST 2003

On Wed, 2003-10-22 at 11:26, David Jez wrote:
>   Zdravicko,

>   kernel AGPGART nepouzijes vubec, ati pouziva vlastni (zmrseny) vestaveny
> a jaderny nemini pouzivat :-) Takze tudy cesta nevede.

To je divne, protoze to ma volbu, jestli chcete pouzit vestaveny nebo
kernelovy. Otazka je, jestli ho opravdu pouzije. V konfiguraku X volba
UseInternalAGPGART  yes/no.

>   Pouzivej radeji ty z X, ATInovske jsou divne.
>   Jinak, v tom baliku s ovladaci je nejaka cudna binarka cosi s barvama
> nebo gamou v nazvu, zkousel si jestli neresi treba tento problem?

To je na nastaveni gama korekci a problem to bohuzel neresi.

>   Rozhodne to reportuj, bylo by fajn kdyby s tema ovladacama uz konecne
> neco udelali, zatim jsou katastrofa.

Udelam.

>   Jinak jsi uspesnejsi, me na i875 R9200 za a) nesly ty jejich drivery
> prelozit kvuli 2.6.0-test7 jadru, po vyreseni vyvstal problem blbe
> inicializace agpgartu, ktery si jako myslel ze mam integrovanou i830
> kartu a chtel ji zinicializovat, po vyreseni tohoto se X ovladac rozhodl
> ze bude zabavne koncit Xka se sigseg a mam smulu pac k tomu uz zdrojaky
> nejsou... Ati se na reporty stavi zajimave, ozvali se ze maily nechcou,
> report pres naky pitomy web form... a pak uz se neozvali vubec...
>   CVS verze radeona a X-4.3 to jisti (do doby nez bude 4.4)

Jak je na tom rychlostne? Dle subjektivniho dojmu, mi prijde ATI driver
mnohem rychlejsi nez original X (4.2).

S pozdravem Milan Kocian