filesystems (was:live distribuce...)

Aben Siatris aben na webcom.sk
Středa Říjen 22 12:20:59 CEST 2003

Dňa St 22. Október 2003 11:11 ste napísali:

> xfs_check pripadne xfs_repair zatial u mna zvladli vsetko (aj opravu
> disku utilitou od vyrobcu, ked bol disk oznaceny za vadny).
ano, aj s tymto som sa hral. vysledok - nic.
ale zaoberal som sa tym dost dlho na to aby som sa tym uz nezaoberal.
je to uz davnejsie a hlbal som nad tym cely tyzden, skusal, testoval.
dokonca som si nainstaloval do vmware dalsi MDK9.1 a snazil sa situaciu
"vyprovokovat" a nic...
takze som to vzdal.
i a tak sa mi to prihodilo 2x na roznych particiach, dokonca kazda z tych
dvoch partici bola na inom disku. takze to neberiem ako nahodu.

--
:
:. stay cool