filesystems (was:live distribuce...)

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Říjen 22 17:42:23 CEST 2003

On Wed, 22 Oct 2003, Aben Siatris wrote:

> ale zaoberal som sa tym dost dlho na to aby som sa tym uz nezaoberal. je
> to uz davnejsie a hlbal som nad tym cely tyzden, skusal, testoval.
> dokonca som si nainstaloval do vmware dalsi MDK9.1 a snazil sa situaciu
> "vyprovokovat" a nic...
> takze som to vzdal.
> i a tak sa mi to prihodilo 2x na roznych particiach, dokonca kazda z
> tych dvoch partici bola na inom disku. takze to neberiem ako nahodu.

No ja pouzivam XFS temer vsude a plne disky mam kazdou chvili. Nikdy jsem
nemel problem. V listu XFS se to (po dobu, kterou ho odebiram) take
neresilo.

Mozna to je nejaky vas nebo mdk-specific problem.

-- Honza Houstek