Live distribuce a audio nahravani

Jan Reznicek reznicekj na lfhk.cuni.cz
Středa Říjen 22 13:58:32 CEST 2003

Diky za reakce, dozvedel jsem se zase neco vic o filesystemech, ale ta
moje otazka tu zrejme zustane viset. Zeptam se tedy jeste uzivatelu live
distribuci: je v te, kterou pouzivate, obsazen nejaky podobny editor
jako je treba Audiacity, popr. kde bych se dozvedel, co vlastne tyto
distra obsahuji? (Na jejich strankach jsem to nejak nenasel...)

--
S pozdravem

Jan Reznicek
Lekarska knihovna