root na SW RAID1

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Říjen 22 16:43:24 CEST 2003

> Ano mate pravdu. Nove lilo odmitne zapsat, ale od ceho je parametr -f
> :-)). To, ze ma XFS na zacatku nejaka data jsem se bohuzel dozvedel az
> po zapisu coz bylo trochu pozde :-).

Je to ve FAQ (posilam to sem pro archiv).

XFS superblock goes where LILO would be installed. This is to maintain
compatibility with the Irix on-disk format. This will not be changed.
Putting the Superblock on the swap partition is reported to work but not
guaranteed.

Taky jsem kdysi naletel :-(

> Ja osobne preferuji grub (u hlavne u raidu), protoze ho zapisete jednou
> a pak pri zmene kernelu uz nic nemusite zapisovat. Jenom kopirujete do
> prislusneho adresare a prejmenujete (tj. nemate relativne co pokazit
> :-)). Jinak proti lilu nic nemam a obcas ho take pouzivam.

Tohle me moc zajima. Uz jsem se tady na to ptal nekolikrat. Vy umite
nakonfigurovat grub pro boot ze sw raid1 takovym zpusobem, ze se mbr
zapise na vsechny disky a v pripade, ze libovolny odpojim, tak linux stale
bootuje?

Ja jsem to zkousel nekolikrat, nakonec se mi to i povedlo, ale pripominalo
to spis voodoo nez beznou konfiguraci.

-- Honza Houstek