root na SW RAID1

Milan Kocián milon na wq.cz
Středa Říjen 22 13:54:34 CEST 2003

On Wed, 2003-10-22 at 10:14, Honza Houstek wrote:

> To je sice pravda, ale nevidim nejaky velky rozdil mezi lilem a grubem.
> Navic 1st stage lilo/grub se vetsinou dava do mbr a do prvnich 512B nejake
> partition jen v pripade, ze ho o to explicitne pozadate a tedy k tomu mate
> nejaky duvod (v pripade XFS je to pekna blblost).

Ano mate pravdu. Nove lilo odmitne zapsat, ale od ceho je parametr -f
:-)). To, ze ma XFS na zacatku nejaka data jsem se bohuzel dozvedel az
po zapisu coz bylo trochu pozde :-).

Ja osobne preferuji grub (u hlavne u raidu), protoze ho zapisete jednou
a pak  pri zmene kernelu uz nic nemusite zapisovat. Jenom kopirujete do
prislusneho adresare a prejmenujete (tj. nemate  relativne co pokazit
:-)). Jinak proti lilu nic nemam a obcas ho take pouzivam.

S pozdravem Milan Kocian