Problem s klonovanim disku s Linuxem

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na mu-st.cz
Středa Říjen 22 17:06:36 CEST 2003

Já to samozřejmě myslel trochu jinak, disk jsem si připojil do stávajícího systému,
fdiskem ho rozdělil jak jsem potřeboval, naformátoval, přimontoval někam
do /mnt/neco, pak pomocí mc zkopíroval vše mimo /dev /proc a /temp, tyto
adresáře jsem vytvořil ručně, obsah /dev jsem vykopíroval (pravděpodobně,
už si to  přeně nepamatuji) ručně (zase pomocí mc) z instalačního balíčku
dev filesystému - tím byl hotový obraz disku, pak jsem upravil fstab,
protože výsledný systém měl trochu jinak disky než stávající.
Pak následovalo vypnutí pc, přehození disku, nabootování jádra z diskety,
a oprava bootovacího sektoru lilo

A bylo to. A systém po několika upgradech funguje dodnes na novém disku.

Ing.Rudolf Ulč
Městský úřad Strakonice
rudolf.ulc na mu-st.cz
idc na mu-st.cz