Problem s klonovanim disku s Linuxem

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Říjen 22 17:47:31 CEST 2003

> adresáře jsem vytvořil ručně, obsah /dev jsem vykopíroval
> (pravděpodobně, už si to přeně nepamatuji) ručně (zase pomocí mc) z
> instalačního balíčku dev filesystému

MC kopiruje spravne i dev, takze by nemelo byt nutne tahat to z balicku.

> - tím byl hotový obraz disku, pak jsem upravil fstab, protože výsledný
> systém měl trochu jinak disky než stávající.  Pak následovalo vypnutí
> pc, přehození disku, nabootování jádra z diskety, a oprava bootovacího
> sektoru lilo

Jde to i bez toho. Staci namounovat novy filesystem, udelat do nej chroot
a pustit lilo. Pripadne pouzit volby disk=... bios=..., pokud bude po
rebootu ten novy disk nekde jinde.

-- Honza Houstek