Original ATI driver & spatne barvy

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Říjen 22 18:24:59 CEST 2003

> Jak je na tom rychlostne? Dle subjektivniho dojmu, mi prijde ATI driver
> mnohem rychlejsi nez original X (4.2).
  Asi to z predchoziho neni patrne, ale ze se rozhodne shodit Xserver
znamena mj. to, ze me X ani nenastartuji :-( Takze jak je na tom
rychlostne nevim kdyz vubec nejede, takze pro me je jedina moznost
pouziti prave Xovych. Pokud by se rozjel, byl by dokonce rychlejsi, tak
by me to jen prijemne potesilo :-)

> S pozdravem Milan Kocian
Regards,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz