Ucty ProFTPD bez zavislosti na uzivatelich

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Říjen 22 21:38:48 CEST 2003

> kde bych se mohl docist neco o vytvareni a sprave FTP uctu, ktere nejsou
> nijak zavisle na uzivatelich systemu? V ProFTPD Handbook jsem nic nenasel
> :-(

Tedy to jste si nabehl ;-) Zrovna proftpd podporuje spoustu "typu"
uzivatelu, nejen systemove. Muze mit vlastni passwd soubor stylu toho, co
je v /etc, muze byt uzivatele ulozene v sql tabulce (mysql, pgsql), tusim
podporuje i LDAP a dalsi veci. Skrze nss muzete mit uzivatele trebas i
mssql, oraclu... v cemkoliv.
Moje osobni zkusenost je s uzivateli v mysql (primo modulem v proftpd) a
oraclu (skrze systemove nss), oboji bez problemu.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz